Miniciasteczka na patyku

Pierwszy raz robiłam takie ciasteczka. Trochę czasu nad nimi posiedziałam, a wydawały mi się takie łatwe. Ogólnie ciasteczka były przepyszne i strasznie słodkie, ale to nie było ich minusem. Największym chyba było męczenie się z ich dekoracją. Pomimo spędzenia nad nią sporo czasu jak najbardziej polecam zrobić miniciasteczka na patyku.




Składniki:
- 2/3 szklanki mąki tortowej
- 0,5 szklanki cukru
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- szczypta soli
- 1 łyżka śmietany
- 1 jajko
- 4 dag margaryny Kasi
- 1/3 szklanki mleka
Dodatkowo:
- 10 dag mlecznej czekolady
- różne posypki cukrowe
- patyczki do szaszłyków


Sposób przygotowania:
1. Najpierw margarynę ucieramy z suchymi składnikami, czyli z mąką, cukrem, proszkiem do pieczenia oraz z solą.
2. Z kolei pozostałe mokre składniki łączymy w osobnej misce.
3. Połączone składniki wlewamy do tych utartych i ucieramy ciasto. Powinno być ono lejące.
4. Nagrzewamy urządzenie do pieczenia cake pops.
5. Porcję ciasta wlewamy do urządzenia i pieczemy przez czas, który jest podany w instrukcji. Wszystko będzie zależeć od tego jakie masz urządzenie. W moim przypadku piekłam przez około 3 minuty.
6. Ciasteczka wyjmujemy, a następnie je studzimy.
7. Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej.
8. Ciasteczka zanurzamy w czekoladzie i obtaczamy bądź posypujemy posypką.
9. Układamy je na folii aluminiowej. Gdy zastygną nadziewamy ciasteczka na patyczki.
10. Smacznego.



42 komentarze:

  1. Ale to super wygląda ! I pewnie jakie smaczne! Bardzo fajny post chyba nawet się skuszę coś takiego dzisiaj zrobić :D Zyczę miłego wieczoru i serdecznie zapraszam do siebie na nowy wpis ! http://reginaboguckaaa.blogspot.com/2017/01/bez-makijazu-nie-wyjde-z-domu.html :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* ciasteczka były przepyszne. Pozdrawiam i z chęcią do Ciebie zajrzę ^^

      Usuń
  2. Robiłam kiedyś podobne. Tylko że ja wtedy kupiłam gotową babkę, mieszałam ją z masłem orzechowym i czymś jeszcze, nie pamiętam... Później formowałam to w kulki, polewałam czekoladą i przyczepiałam precelki i m&m'sy, a przynajmniej próbowałam... Miały być z tego renifery, ale ciasto strasznie się rozwalało i w rezultacie nic z tego nie wyszło... Ale i tak były dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam i tak możesz jeszcze raz spróbować zrobić. Ważne, że były dobre :)

      Usuń
  3. Wyglądają super, szkoda jeść takie dzieło;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo apetycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są mega efektowne, super wyglądają :) Warto się było nad nimi trochę pomęczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają:) U nas moja corcia robie takie różne słodkości czasami i pewnie chętnie skorzysta z Twojego przepisu. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* i byłoby miło gdyby Pani córka wypróbowała przepis ^^

      Usuń
  7. O ja cie, ale one słodko wyglądają! Pomysł z nabiciem ciasteczek na patyki do szaszłyków na pewno wykorzystam ^^
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wyglądają przepięknie <3
    Obserwuje Twojego bloga :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne na impreze! Fantastycznie wygląda i pewnie tak samo smakuje. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na imprezę to faktycznie się nadadzą, a ciasteczka były przepyszne ^^

      Usuń
  10. Baaaardzo lubię takie słodkości :) Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają tak przepysznie <3 Na peweno spróbuje zrobić w wolnym czasie :) Fajne rozwiązanie na przyjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło cudownie ! Mi się takie coś kojarzy z "dekoracją", która jest jadalna na weselach :)Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* i ciekawe skojarzenie ^^ Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  13. na kinder party będą idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądają, zjadłam bym wszystkie.
    Mniam, jak wrócę do domu to zrobię takie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te ciasteczka wyglądają genialnie! :D Aż bym je schrupała już teraz *_*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiłabym ale nie mam urządzenia do robienia tych ciastek :(
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szkoda :/ niemniej jednak może kiedyś się skusisz na zakup takiego urządzenia i spróbujesz? Bardzo zachęcam, bo ciasteczka były przepyszne ^^

      Usuń
  17. Wyglądają świetnie! Aż szkoda jeść!
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)