Ciasteczka z płatków kukurydzianych

Pogoda na dworze robi się coraz gorsza i brzydsza. Kompletnie odechciewa się wszystkiego. Czasami w takie dni mamy ochotę na coś słodkiego. Tylko nic nam się nie chce. I co wtedy zrobić? Odpowiedź jest jasna- ciasteczka bez pieczenia.


Ciasteczka z płatków kukurydzianych wyszły przepyszne. Wiele składników nam nie potrzeba do ich zrobienia, wystarczą tylko cztery. Dodatkowo są bardzo szybkie w przygotowaniu, ponieważ nie musimy ich piec. Dzięki temu zaoszczędzimy z pół godziny czasu. 


Składniki:
- 10 dag czekolady mlecznej
- 0,5 szklanki rodzynek
- szklanka płatków kukurydzianych
- posypka owocowa


Sposób przygotowania:
1. Najpierw musimy czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej.
2. Następnie do niej wsypujemy płatki i rodzynki.
3. Dokładnie mieszamy.
4. Na papierze do pieczenia za pomocą łyżki formujemy ciasteczka.
5. Na koniec dekorujemy ciasteczka posypką i wstawiamy do lodówki do zastygnięcia.
6. Smacznego!


56 komentarzy:

  1. Mniam mniam mniam, sporo rzeczy można do takiego czegoś dodać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można :) Jednak ja wolałam postawić na tylko 4 składniki ^^

      Usuń
  2. Na pewno sa przepyszne. Ale płatki kukurydziane to ZUO, sztuczne milion razy przetworzone GMO!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były bardzo smaczne :) a co do płatków to nie pomyślałabym, że są złe. Wyglądają tak niewinnie i apetycznie ;)

      Usuń
  3. Super prosty i fajny przepis, na pewno wypróbuję :D Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pomyślałabym o tym, że można zrobic takie ciastka! Super pomysł! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie kiedyś wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. omomom Ty wiesz że to wygląda cudownie?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda dobrze ale że cudownie? :) Nie nie wiem ^^

      Usuń
  7. WOW, super pomysł na bloga! <3 Fajnie będzie tu wpaść raz na jakiś czas, żeby oderwać się od tych wszystkich modowych postów. A jeśli chodzi o powyższy przepis - to bardzo popularne ciastka, a Ty pokazałaś je w innej odsłonie, super! Wreszcie muszę się zabrać za coś w tym stylu. Do tego robisz śliczne zdjęcia! Obserwuję :)

    http://enkinderjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miły komentarz i za obserwację :* :)

      Usuń
  8. Wyglądają mega apetycznie! :) bardzo prosty przepis na fajną przekąskę

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają przepysznie :)
    I nawet przepis łatwy, więc może zrobię ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Też dobra alternatywna dla płatków, które jem zazwyczaj z mlekiem ;) Ciasteczka wyglądają smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosty i ciekawy przepis. No i ciasteczka fajnie się prezentują z tą posypką.
    Jadłabym je popijając szklanką mleka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze! nigdy bym nie pomyslala, ze z płatków które jem na sniadanie da się zrobić ciasteczka! Super post, bardzo kreatywny!

    Zapraszam do mnie na KONKURS świąteczny! Nic nie kosztuję, dużo czasu nie zabiera, a nagrody są super!
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się, tak właściwie to ze wszystkiego (no prawie wszystkiego) da się zrobić jakieś ciasteczka :) Dziękuję za komentarz i zaproszenie do konkursu ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło jeśli go wypróbujesz ^.^ :D

      Usuń
  14. Proste i pyszne - na pewno wyoróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jak najbardziej zachęcam do zrobienia takich ciasteczek :)

      Usuń
  15. Uwielbiam Twój blog właśnie za te cudowne i łatwiutkie do zrobienia przepisy <3 Jestem totalnym laikiem kuchennym, więc Twoje przepisy są dla mnie idealne. Ostatnio moja mama strasznie polubiła płatki kukurydziane, więc cisteczka będą jak znalazł ;D
    to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :* nawet nie wiesz jak się cieszę, że komuś podoba się mój blog i to co robię ^^ mam nadzieje, że jak Twoja mama zrobi te ciasteczka to, że będą smakować :)

      Usuń
  16. Mniam! Takie łatwe, a pewnie pyszne. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja robię inną wersję, ale ta ekspresowa też bardzo mi się podoba. Fajny blog, życzę wielu sukcesów!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa Twojej wersji. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam ^^ :)

      Usuń
  18. Świetny pomysł na super ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosto, szybko i na pewno pysznie! Na pewno skorzystam z przepisu i zrobię jeszcze dziś :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były bardzo pyszne :) i jak skorzystasz z przepisu na pewno będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  20. Fajne, ale dla mnie bez rodzynek proszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oczywiście, teraz zaciekawił mnie ich smak bez rodzynek ^^

      Usuń
  21. Wyglądają nieziemsko! Przepis wpada do mojego zeszyciku :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłodniałam jak na nie patrze


    zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam do zrobienia i dziękuję bardzo za zaproszenie :)

      Usuń
  23. Uuuu szkoda że ograniczam cukier do herbaty i porannej kawy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trudno, chociaż czasami warto zrobić wyjątek ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)