Ciasteczka z krówkami

Już kiedyś piekłam ciasteczka z krówkami (*Link*) Ostatnio też postanowiłam postawić na ten smak. Zrobiłam całkiem inną wersję od poprzednich ciastek. Te na pewno będą idealne do ciepłej herbaty w zimny wieczór. Przepis jak zwykle jest prosty i szybki.






Składniki:
- 1 jajko
- 10 dag margaryny
- 3 łyżki cukru pudru
- 1 szklanka mąki tortowej
- 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
- 8 sztuk krówek


Sposób przygotowania:
1. Najpierw margarynę, mąkę, cukier puder i proszek do pieczenia dajemy do miski.
2. Następnie margarynę z tymi składnikami rozcieramy opuszkami palców, aż powstaną małe grudki.
3. Dodajemy do tego jajko i zagniatamy ciasto.
4. Z kolei krówki kroimy albo kruszymy i dodajemy je do ciasta. Zagniatamy ponownie.
5. Wałkujemy ciasto i wycinamy szklanką ciasteczka.
6. Układamy je na blaszce oraz pieczemy w 180 stopniach przez 25 minut.
7. Podajemy. Smacznego! 



40 komentarzy:

  1. Ty to zawsze musisz narobić mi smaka :D Widać, że pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o takim wypieku i na pewno się na niego skuszę. Po za tym to ostatnio zrobiłam te twoje cynamonowe ciasteczka i wyszły przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że je upiekłaś i że Ci smakowały :D :*

      Usuń
  3. Nie wiem czy ci już pisałam, ale uwielbiam krówki i wszelkie ciastka i ciasteczka, a także lody o tym smaku mnnniam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię krówki ;) I chyba nie pisałaś ^^

      Usuń
  4. Mniam, od razu dostałam ochotę na krówki! :) A takie ciasteczka muszą być przepyszne i tak też wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) a ciasteczka były przepyszne ^^

      Usuń
  5. Ciekawy przepis *.* zdjęcia wyszły Ci prześliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie co do tych ciastek. Na jaką grubość wycinamy te ciastka ? :) Ciasto ma być cieniutke i rośnie w piekarniku czy grubiej się je wałkuję ? :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto rośnie w piekarniku :) Ale musimy je troszkę grubiej wykroić żeby te krówki utrzymały się w tym ciasteczku, żeby nie wypłynęły ^^ - mogłam zapomnieć o tym wspomnieć w przepisie, a z 2-3 razy go czytałam. Na przyszłość już nie zapomnę o napisaniu tego na jaką grubość wykrawamy ciasteczka :) :D

      Usuń
  7. Mniam mniam *,* na pewno zrobie takie na kiermasz swiąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też robiłam kilka razy, są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego jak wchodzę na Twojego bloga robię się głodna??? To już któryś raz, gdy widzę najpierw obrazek, który przedstawia jakieś pyszne jedzonko, a potem czuję, że muszę coś zjeść, haha :D Przepis już spisany, idzie na listę "rzeczy do zrobienia" :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego to ja akurat nie wiem :) Jak zrobisz przepis to napisz czy Ci smakowało ;)

      Usuń
  10. wyglądają świetnie! jeszcze chyba nigdy takich nie jadłam. + jak zwykle, przepiękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko xx
    i zapraszam również do mnie

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/12/swiateczny-nastroj-pomysy-na-prezent.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Również pozdrawiam i już zaglądam na Twojego bloga

      Usuń
  11. chcę! :) wszelkie takie ciasteczka uwielbiam właśnie sama robić, bo wtedy jest największa frajda. ;) wczoraj owsiane piekłam, żeby właśnie w tygodniu do herbatki były i żeby chłopak miał co wziąć do pracy na przegryzkę. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak Ty uwielbiam sama robić ciasteczka, a tych kupionych w sklepie nie lubię. Dziękuję bardzo za komentarz i również pozdrawiam ^^

      Usuń
  12. dziś idę kupić sobie krówki:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają przepysznie, muszę spróbowac. Robisz bardzo ładne zdjęcia! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany ale pyszności <3 Obserwuje by częściej rozkoszować się Twoimi cudeńkami <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam! Wyglądają cudownie na zdjęciach, mam ochotę je zjeść! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale to cudownie wygląda :O jejku !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)