Ciepłe lody

 Ciepłe lody są idealne na chłodne dni. Są bardzo proste w przygotowaniu. Nie musimy na nie czekać wieczność aż się schłodzą tak jak jest w przypadku zwykłych lodów. Smak ich jest czekoladowy, czyli taki jak uwielbiam. Dodatkowo są posypane czekoladową posypką. Te lody na pewno będą idealne dla wielbicieli takich smaków.






Składniki:
- 150 ml mleka
- jedna śmietana śnieżka
- 5 dag  czekolady mlecznej
- 2 łyżki kakao
- 8 sztuk wafelków do lodów
- posypka czekoladowa


Sposób przygotowania:
1. Najpierw musimy rozpuścić czekoladę w kąpieli wodnej i ją schłodzić.
2. Następnie śnieżkę ubijamy z mlekiem aż będzie puszysta.
3. Do ubitej śnieżki dodajemy rozpuszczoną wcześniej czekoladę i kakao.
4. Ubijamy chwilkę.
5. Z kolei do rożków nakładamy po porcji masy.
6. Na koniec posypujemy posypką i gotowe. Smacznego.



40 komentarzy:

  1. O. Takiego przepisu jeszcze nie znałam! Na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej wspomnienie z dzieciństwa;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lody,ale nie ciepłe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepłe lody również są bardzo dobre, ale każdy ma inne smaki :) :D

      Usuń
  4. Zawsze kupuje je w zimie w kształcie bałwanów, a teraz sam mogę je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasami kupowałam :) a te są bardzo proste i szybkie w przygotowaniu ^^

      Usuń
  5. U Ciebie kalorycznie, ale i smacznie :)
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ale nie wymieniam się obserwacjami. Uważam, że to nie ma sensu. Więc jeśli Ci się spodoba mój blog to zaobserwuj, a jeśli Twój blog mi się spodoba to też zaobserwuje :) Nic na siłę ^^

      Usuń
  6. mega! pamiętam ciepłe lody, które kupowałem za dzieciaka. były w rożku albo kubku i smakowały jak papier, ale gdybym dzisiaj miał możliwość zjedzenia, to nie zastanawiałbym się wcale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. historia fajna :) lody jak papier?to ciekawy musiał być smak ;) bardzo dziękuję za komentarz :D

      Usuń
  7. Pyszności! *w* Uwielbiam ciepłe lody :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają przepysznie, aż zgłodniałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę taki przepis do wykonania w domu, w sklepach są też ciepłe lody, ale takie to wcale mi nie smakują. Chętnie wypróbuję Twój przepis :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i będzie mi bardzo miło jeśli wypróbujesz przepis ^^

      Usuń
  10. Nienawidzę lodów normalnych, a co dopiero ciepłych. Ciepłe jadłam chyba tylko raz w życiu i nie, dziękuję xddd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Przecież lody są bardzo dobre :D każdy lubi co innego :) Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. This looks so delicious, I would love to have one of these right now. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  12. smak z dzieciństwa i za to Cię obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm, takimi smakołykami to nigdy nie pogardzę:)) Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają jak tradycyjne lody ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze w zimie jem ciepłe lody ale te takie sklepowe. Chętnie spróbuję Twojego przepisu bo wydają się pyszne! :)

    Ps. Pisałaś mi, że mimo iż mnie obserwujesz moje posty nie wyświetlają się na Twojej liście czytelniczej. Niestety nie wiem dlaczego tak jest. Zawsze wystarczyło odobserwować i zaobserwować ponownie :) Jeśli to nie działa to pozostaje obserwować mnie prze google + (nie wiem na jakiej zasadzie pojawiają się tam posty) lub na fb :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam i dziękuję :) i dziękuję bardzo za odpowiedź na moje pytanie. Niestety google + nie mam, więc spróbuje rzez fb ;)

      Usuń
  16. Super przepis :)
    A ciepłe lody uwielbiam więc z pewnością z przepisu skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)