Kajmakowe muffinki

Masa kajmakowa jest jednym z moich ulubionych produktów spożywczych. Ostatnio postanowiłam coś z niej zrobić. Postawiłam na muffinki. Polewa jak i w sumie ciasto ma stuprocentowy smak kajmaku. Muffinki były przepyszne i w mgnieniu oka zniknęły z talerza.




Składniki:
- 20 dag margaryny
- 3 jajka
- 20 dag gotowej masy kajmakowej
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1 budyń waniliowy
- 4 łyżki cukru
- 1,5 szklanki mąki tortowej
Dodatkowo:
- 5 dag mlecznej czekolady
- 20 dag gotowej masy kajmakowej



Sposób przygotowania:
1. Najpierw margarynę, cukier i jajka ucieramy.
2. Następnie dodajemy budyń i masę kajmakową, wszystko ucieramy.
3. Dodajemy proszek do pieczenia i mąkę tortową, znowu ucieramy.
4. Formę do pieczenia muffinek wykładamy papilotkami. Masę przekładamy do formy.
5. Pieczemy muffinki przez 25-30 minut w 180 stopniach.
6. Muffinki studzimy.
7. Z kolei przygotowujemy polewę. Czekoladę razem z masą kajmakową rozpuszczamy w kąpieli wodnej.
8. Muffinki smarujemy przygotowaną masą.
9. Odstawiamy do wystygnięcia. Gotowe. Smacznego!




12 komentarzy:

  1. Pyszności!
    A te zdjęcia - prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają przepysznie. Choć ja za kajmakiem nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię kajmak, ale te kalorie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam kajmak, więc z chęcią wykorzystam Twój przepis :) Mam nadzieję że będą tak smakowite, jak wyglądają na zdjęciach!
    http://worldofloverance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez lubię kajmak. Dodaję go do banoffee, ale w mufinkach jeszcze nie jadłam. Robiłam je za to z masłem orzechowym, które tez lubię. Kiedyś spróbuję wg Twojego przepisu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ja uwielbiam kajmak pod każdą postacią. Koniecznie muszę w któryś dzień wypróbować te babeczki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi smaka narobiłaś :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepyszności :D Dobrze, że dopiero jadłam, bo bym zgłodniała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają przepysznie, nie mogę się doczekać kiedy wypróbuję przepis.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo :) Prezentują się wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)