Owocowe szaszłyki

Czasami każdy ma ochotę na coś słodkiego i w dodatku nie na coś kupnego. Wtedy pojawia się myśl co by takiego zrobić na szybko. Odpowiedź jest prosta- szaszłyki. Nie potrzeba nam dużo składników, bo tylko 5. Wykonanie jest banalnie proste i szybkie. Prezentują się one ładnie i smakują równie dobrze.




Składniki:
- 3 banany
- 5 dag czekolady mlecznej
- 30 dag winogron
- kolorowa posypka
- 8 patyczków do szaszłyków

Z tych składników wyjdzie 8 szaszłyków.


Sposób przygotowania:
1. Najpierw myjemy wszystkie owoce.
2. Następnie banany obieramy i  kroimy na plasterki.
3. Na patyczek nabijamy na przemian winogrono i plasterki bananów.
4. Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej i polewamy nią szaszłyki.
5. Na koniec zostaje nam tylko posypać je kolorową posypką. Smacznego!



28 komentarzy:

  1. JAK ZAWSZE ROBISZ MI TYLKO SMAKAAAA, to nie jest fair! Hahaha. ;(
    Pysznie wyglądają te szaszłyki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jak ja lubię takie słodkości! Pychota, aż ślinka cieknie!

    Obserwuję draqilka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojaaaa, świetny pomysł, do tego taki prosty! :D Na pewno wypróbuję, nie dość, że pyszne to jeszcze tak uroczo wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowe i pyszne, czyli idealne połączenie :) Na pewno wykorzystam na jakiejś imprezie --> donneczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam co zrobienia. Na imprezę będą super :)

      Usuń
  5. Mniam *,* teraz, na jesienne wieczory będą idealne :)
    Dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, takie szaszłyki są fajnym deserem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, uwielbiam takie rzeczy! Świetnie sprawdzają się na różnego rodzaju przyjęciach :)

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wygłąda pysznie, osobiście lubię owoce z czekoladą/nutellą :D
    pozdrawiam cieplutko xx
    i zapraszam również do mnie:)

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/10/jesienny-tag-autumn-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja uwielbiam owoce z czekoladą. Również pozdrawiam i z chęcią wpadnę na Twojego bloga ;)

      Usuń
  9. Ja przed chwilą właśnie pochłonęłam banana i winogrona... Szkoda że tu wcześniej nie trafiłam ;c Wyglądają przepysznie! *__*

    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale bym zjadła! Winogrono mam a banan brak ;(
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)