Jesienne DIY

Jesień jest jedną z moich ulubionych pór roku. Lubię kolorowe liście i taki specyficzny klimat. Niestety jak we wszystkim są minusy.



Jednym z nich jest szkoła, albo raczej ogrom nauki i późne wracanie do domu. Drugim jest czasami strasznie brzydka pogoda. Nienawidzę deszczu, a jesienią jest go sporo. Pomimo tych minusów i tak uwielbiam tę porę roku. Z tej okazji chciałam zrobić jakieś DIY, padło na lampion. Prosto się go robi, a efekt według mnie jest piękny. Niestety nie możemy nacieszyć się nim długo, bo liście schną i się po prostu kurczą.  Zdjęcia  nie oddały odpowiedniego klimatu, ciężko było mi je zrobić. Pierwszy albo drugi raz robiłam zdjęcia w nocy.

Co potrzebujemy?
- nożyczki
- taśmę dwustronną
- słoik
- liście  (ile sztuk to sami decydujecie, wszystko zależy od tego jak wielki słoik wybierzecie)
- wstążka pomarańczowa
- mała świeczka



Jak wykonać? 
1. Najpierw taśmę tniemy na malutkie kawałki. Bierzemy jeden liść i przyklejamy tak jak jest na poniższym zdjęciu.
Uwaga: taśmę trzeba dokładnie i mocno przykleić do liścia, bo może się odklejać.



2. Folię zabezpieczającą odklejamy i liść przyklejamy do słoika.



3. Tak samo robimy z każdym liściem. Słoik po przyklejeniu wszystkich będzie wyglądał podobnie jak na poniższym zdjęciu. Na razie szału nie robi, ale potem będzie wyglądał magicznie.



4.  Z kolei wiążemy wstążeczkę.



5. Do środka słoiczka wkładamy świeczkę. Zapalamy ją i zostaje nam się cieszyć efektem.


24 komentarze:

  1. Świetny pomysł! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klimatyczna ta ozdoba szczególnie, że teraz taka "depresyjna" pogoda za oknami naszych domów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię jesień i nawet deszcz mi nie przeszkadza:) Twój lampion jest piękny, takie kolory są zdecydowanie moimi ulubionymi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniale! Na pewno skorzystam z tego DIY :)
    PS. Napisałaś u mnie na blogu, że moje posty Ci się nie wyświetlają być może to dlatego, że zmieniłam adres bloga. W tym przypadku trzeba od obserwować i zaobserwować ponownie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę zachęcam do zrobienia takiego DIY :) i zrobię tak jak napisałaś, a właśnie dziwiło mnie dlaczego się nie wyswietlają

      Usuń
  5. Wow, naprawdę bardzo fajny pomysł :) Taki jesienny i klimatyczny <3
    Ja też lubię jesień i też nie przepadam za deszczem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Piękna ta lampka i taka jesienna. :) Ja nie lubię jesieni ale muszę przyznać, że ma ona pewne plusy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham świeczniki, a o takim rozwiązaniu nie pomyślałam. Idealnie na jesień, dzięki! <3
    Pozdrawiam // ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie proste a takie fajne :) I do tego kolor liści nadaje ciepłej barwy , gdy zapali się tea light :) SUper ;) Pozdrawiam ciepło i życzę powodzenia i rozruchu w prowadzeniu bloga! Nie znikaj - bo zapowiada się na prawdę ciekawie :) draVska.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za taki fajny komentarz :) Nie zniknę, mam taką nadzieję

      Usuń
  9. Pięknie to wygląda! Bardzo inspirująco i przytulnie. :)

    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe.. po zapaleniu wygląda inspirująco!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne... robiłam kiedyś taką świeczkę, tylko że z gazet. Ślicznie ci wyszło <3
    Zapraszamcdo mnie:
    Dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a z gazet na pewno musiała super wyglądać. Takiej jeszcze nie robiłam :) a na bloga wpadnę ^^

      Usuń
  12. Prezentuje się pięknie taka dekoracja. Akurat nazbierałam ostatnio trochę liści, to może coś podobnego stworzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i jak najbardziej zachęcam do zrobienia takiego DIY :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)