Ciasteczka z lentilkami

Lentilki to smak mojego dzieciństwa. Pomimo upływającego czasu nadal je lubię. Jakiś czas temu upiekłam ciasteczka właśnie z lentilkami. Wyszły obłędnie pyszne. Czas przygotowania nie był długi. Przepis należy do tych prostych.





Składniki: 
- jajko
- 10 dag margaryny
- 3 łyżki cukru pudru
- szklanka mąki tortowej
- 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
Dodatkowo:
- 48 sztuk cukierków lentilek


Sposób przygotowania: 
1. Najpierw margarynę, mąkę, cukier puder i proszek do pieczenia dajemy do miski.
2. Następnie margarynę z tymi składnikami rozcieramy opuszkami palców, aż powstaną małe grudki.
3. Dodajemy do tego jajko i zagniatamy ciasto.
4. Wykrawamy ciasteczka szklanką o średnicy 6 cm i wciskamy w nie cukierki.
5. Ciastka układamy na blaszce i pieczemy przez 20 minut w 180 stopniach.
6. Wyjmujemy ciasteczka i gotowe. Smacznego.


42 komentarze:

  1. Wydaje się bardzo proste i nawet mam w domu wszystkie składniki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę spróbować je upiec. Wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie ciasteczka :) Z przyjemnością je jutro zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa! Lentilki to także smak mojego dzieciństwa! Ojejuuuu też chcę zrobić takie ciastka :) Ale świetnie to wygląda i pewnie dobrze smakuje ;3
    Pozdrawiam Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Lentilki smak dzieciństwa :) Jeszcze pamiętam jak z Czech przywozili mi takie duże tuby z nimi ;) Ciacha wyglądają obłędnie! Na pewno wypróbuję ! ;)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<   

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają przepysznie! Ostatnie zdjęcia jest mega :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze? Po przeczytaniu Twojego wpisu, aż chciałoby się teraz samemu takie ciastka zrobić.
    Mniammmm mniammm. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam!!!! Wyglądają tak pysznie. Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Koniecznie muszę zrobić te ciasteczka, wyglądają super i smak pewnie jest taki sam. Szkoda tylko, że jestem na diecie.. Trudno :D
    ania grabowska blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczka były przepyszne, a dieta nie jest aż tak ważna :D

      Usuń
  10. Uwielbiam lentilki, zachęciłaś mnie do upieczenia tych ciasteczek :)

    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne fotografie, głodna się zrobiłam....
    http://alis-diy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie kolorowe, kolejny, pysznie wyglądający przepis :) Do tego robisz bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa :) Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  13. Przepięknie wyglądają te ciasteczka, nabrałam ochoty na upichcenie czegoś w kuchni ;)
    Przepis łatwy, myślę że zrobię je w następnym tygodniu :D Bardzo fajnie piszesz, przepisy genialne i orginalne - oby tak dalej ;) Z chęcią zaobserwuję Twojego bloga ;)

    to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajnie wyglądają :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie smakują tak dobrze jak wyglądają!
    Czekam na więcej ciasteczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakuję, a ciasteczka na pewno jeszcze się pojawią :)

      Usuń
  16. Ciastka wyglądają pysznie, jednak ja w najbliższym czasie mam zamiar robić ciastka dyniowe :3
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ciasteczek dyniowych jeszcze nie robiłam. Ciekawi mnie jak Ci wyjdą :D

      Usuń
  17. Smak mojego dzieciństwa ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wyglądają! ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. o kurde, nie znam lentilek :D A lentyl, to soczewica i jak zobaczyłam przepis, mówię co ona, oszalała? będzie robić ciacha z soczewicą?? :P Hahaha, wyglądają super! Może kiedyś spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze to o lentylu nie słyszałam nigdy, a cukierki lentilki to kojarzę od prawie zawsze :) i jeszcze nie oszalałam ^^

      Usuń
  20. Kiedyś zrobiłam podobne tylko, że z M&M's, ale to praktycznie to samo. Dzięki tobie zrobię je jeszcze raz, bo mi smaka narobiłaś :) donneczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)