Witaj człowieku

Witaj Drogi człowieku, który trafiłeś tutaj bo albo zauważyłeś reklamę gdzieś tam albo przez przypadek albo po prostu zabłądziłeś w internetach. Więc witam Cię w moim zakątku, w moim własnym świecie gdzie wszystko jest możliwe (nawet latające świnki). Jestem... No właśnie kim jestem?


 Mam niewiele lat. Zaliczam się do grona młodych dziewczyn. Chodzę jeszcze do szkoły (technikum jakby co). Posiadam wiele zainteresowań. Na razie tyle o mnie wiesz. Prawdopodobnie jak tu wrócisz poznasz mnie bardziej. Jeśli będziesz tego chciał oczywiście.

Wiadomo pierwszy post jak pierwszy post- powitalny. Nie obejdzie też się bez obowiązkowych informacji.

1. O czym będzie blog?
Będzie on szczególnie poświęcony tematyce kulinarnej. Pieczenie to jedna z wielu moich pasji. W większości wpisów znajdziesz właśnie przepisy na różne słodkości. Aczkolwiek od czasu do czasu pojawią się inne posty, żeby nie ulec monotonii i jak wcześniej napisałam mam wiele pasji. Część bloga właśnie temu chciałabym poświecić. Nie będę rozpisywać się jakie to posty będą. Po pierwsze nie chce składać obietnic, których mogę nie dotrzymać i jak to mawiają  „Pożyjemy zobaczymy”.


2. Kiedy będę dodawać nowe wpisy?
Staram się być w miarę regularna. Chcę taką u siebie cechę wyrobić- systematyczność. Notki będą pojawiać się w środy. Raz w tygodniu, ale uwaga będą wyjątki.


Wyjątek:
Posty mogą pojawić się dodatkowo w niedzielę albo inny dzień tygodnia.

To by było chyba tyle z podstawowych pytań i odpowiedzi. Wiesz kim jestem, o czym będzie blog, kiedy nowe notki, więc jedynie co mi pozostaje to spróbować zachęcić Cię do odwiedzenia mojego świata jeszcze raz. Zachęcam Cię.


18 komentarzy:

  1. Witamy wśród blogerów, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłęgo prowadzenia bloga :)
    Zostałaś nominowana do LBA. :D
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i na nominację na pewno odpowiem, tylko sama jeszcze nie wiem kiedy :)

      Usuń
  3. fajnie się zapowiada, dawno nie widziałam takiej pierwszej ogarniętej notki napisanej z sensem. ;) postaram się zaglądać w wolnych chwilach. ;)
    pozdrawiam i powodzenia!
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło jest mi czytać taki komentarz :) Dziękuję bardzo ^^

      Usuń
  4. Powodzenia, przepisy się przydadzą. Ja na przykład lubię piec ciasta :)
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja również lubię piec ciasta, ale bardziej ciasteczka ^^

      Usuń
  5. zapowiada się świetnie :D
    pozdrawiam
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny początkowy post.
    Ślicznie wygląda ten zeszyt .
    Pozdrawiam , życzę powodzenia w dalszym blogowaniu
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorowy blog
    http://alis-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne i konkretne przywitanie:) Rzuciły mi się w oczy wyraziste i kolorowe zdjęcia, zachęcają do oglądania;)
    Pozdrawiam, Klaudek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia na blogowej ścieżce :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)