Lekki biszkopt

Biszkopt należy do jednych z moich ulubionych ciast. Pewnego dnia postanowiłam coś upiec, a miałam ochotę na jakieś ciasto. Po chwili zastanowienia stwierdziłam, że idealny będzie biszkopt. Po upieczeniu brakowało mi w nim czegoś, dlatego udekorowałam go czekoladą, bitą śmietaną i malinami. Takie dodatkowe składniki dodały charakteru temu ciastu. Poniżej umieściłam przepis na taki lekki biszkopt.



Składniki:
- tabliczka czekolady mlecznej
- 8 sztuk malin
- 3 łyżki cukru
- 3 jajka
- łyżka mąki ziemniaczanej
- łyżeczka proszku do pieczenia
- 3 łyżki mąki tortowej
- bita śmietana

 
Sposób przygotowania:
1. Białka ubijamy na sztywno.
2. Wsypujemy cukier i chwilkę ubijamy.
3. Dodajemy żółtka i jeszcze chwilkę ubijamy.
4. Z kolei wsypujemy mąkę ziemniaczaną i mąkę tortową, delikatnie mieszamy.
5. Tortownice o średnicy 23 cm wykładamy papierem do pieczenia i następnie ciasto do niej przelewamy.
6. Pieczemy w 170 stopniach przez około 25 minut.
7. Upieczone ciasto studzimy i kroimy na 8 trójkątów.
8. Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej.Dekorujemy nią trójkąciki.
9. Ciasto odkładamy do wystygnięcia.
10. Na sam koniec dekorujemy bitą śmietaną i malinami.

 11. Smacznego!

38 komentarzy:

  1. Muszę kiedyś spróbować upiec.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej zjadłabym, ale nie, nie...Słodycze i ciacha to mój wróg ;) Smakowicie wygląda !




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas można coś słodkiego zjeść :) Też pozdrawiam i już wpadam do Ciebie ^^

      Usuń
  3. Dawno nie robiłam biszkoptu, ale mi smaka narobiłaś ! :)
    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko, jak ja kocham biszkopt, twoj przepis jest wprost idealny! na pewno, z reka na sercu go wykorzystam! czekam na wiecej <3
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to z wielka checia
    buziaczki

    odwdzięczam się za KAŻDĄ obserwację, zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2016/09/dziwnow-is-good-taste-by-creme-de-la.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ale w obs za obs się nie bawię, aczkolwiek jeśli mi się Twój blog spodoba to zaobserwuję ^^

      Usuń
  5. Wygląda strasznie smakowicie
    Ja nigdy nie piekłam, ale moja mama często robi podobne :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale narobiłaś mi smaka...mmm mmm. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pysznie wygląda , świetnie udekorowałaś ten biszkopt .
    Na pewno wypróbuję przepis . :)
    Pozdrawiam kochana
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do upieczenia. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Smakowicie wygląda. Ostatnio też robiłam biszkoptz malinami i bitą śmietaną :) Uwielbiam takie. Zapraszam do siebie https://kaaisu.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobię jak tylko będzie mi się chciało czegoś słodkiego ;)
    http://alekuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda świetnie ! :*

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ale nie bawię się w obserwację za obserwację ^^

      Usuń
  11. Widzę, że też dopiero zaczynasz blogowanie. :) Ciasto wygląda pysznie, też lubię takie przepisy, więc na pewno będę zaglądać tu częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciasto wygląda pysznie, jak z rysunku :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu.
    Pozdrawiam Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, narobiłaś mi smaka kochana i to na noc :( pięknie wygląda ten biszkopt, może kiedyś się skuszę i wypróbuję przepis :)
    Pozdrawiam,
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnim razem, podajże wczoraj odwiedziłaś mój blog i skomentowałaś jesienny post. Bardzo chciałabym Ci podziękować :*
    Po przeczytaniu twojej notki od razu zachciało mi się jeść. To ciasto bardzo mi się spodobało i wygląda dość apetycznie. Biorę kartkę i zapisuje twój przepis. Na pewno będzie przepyszny ten biszkopt. Pomysł na notkę oceniam 10/10 haha pozdrawiam!
    tymczasowo-niedostępna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :) i dziękuję za miłe słowa ^^

      Usuń
  15. Wygląda pięknie :D czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze :D Dziękuje ci serdecznie za komentarz :D To dla mnie bardzo ważne, że ktoś wogóle czyta to, co pisze :D Wiesz...u mnie jest odwrotnie- mama rzadko pieczę, niestety nie ma talentu po swojej mamie :P więc chwalę babcię, bo dla mnie nie jest ważne, czy ktoś ma talent, czy nie- ważne jest, czy ktoś chce to robić i czy robi to z przyjemnością :D Także cudownie jest, że twoja mama umie piec :D pozdrów ją ode mnie i zjedz za mnie kawałek ciasta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i i proszę bardzo. Post mi się spodobał, więc skomentowałam ^^. Mamę oczywiście pozdrowię.

      Usuń
  16. Wygląda przepysznie! <3 Narobiłaś mi smaka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmm uwielbiam takie proste ciasta!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biszkopt/ciasta biszkoptowe również są jednymi z moich ulubionych ciast ;) Cenię je przede wszystkim za niesamowitą puszystość i uczucie rozpływania się w ustach :D

    to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To uczucie jest najlepsze :) Dziękuję za komentarz ^^

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)