Koktajl truskawkowy

Już jakiś czas temu zrobiłam koktajl truskawkowy. Był on przepyszny. Jest to zwykły koktajl, który został niezwykle podany. Wystarczyło go tylko przełożyć do odpowiedniego słoika i zrobić uroczą dekorację. Niewiele czynności, a taki zwyczajny koktajl prezentuje się o niebo lepiej. Na samym początku nie miałam żadnego pomysłu co chcę zrobić. Wiedziałam na pewno, że chcę koktajl i bitą śmietanę. Kiedyś siedząc w poczekalni natknęłam się na zdjęcie jakiś deserów i to one mnie zainspirowały, aby tak wyglądał napój.





Składniki na 2 porcje:
- 40 dag truskawek
- 40 dag jogurtu naturalnego
- 4 łyżki cukru
Dodatkowo:
- 1 bita śmietana typu śnieżka
- 125 ml zimnego mleka 
- 2 truskawki
- 5 dag czekolady mlecznej
- posypka



Sposób przygotowania:
1. Najpierw przygotowujemy koktajl. Truskawki miksujemy razem z jogurtem naturalnym i cukrem.
2. Koktajl przelewamy do słoiczków.
3. Następnie przygotowujemy bitą śmietanę. Śnieżkę ubijamy na sztywno z mlekiem.
4. Rurkę wkładamy do słoiczka. Bitą śmietanę rękawem cukierniczym wyciskamy na wierzch koktajlu.
5. Z kolei czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej.
6. Truskawki zanurzamy do połowy w czekoladzie i odkładamy do zastygnięcia na papier śniadaniowy. Można je również włożyć na chwilkę do zamrażarki. Wtedy szybciej czekolada nam zastygnie.
7. Pozostałą czekoladą smarujemy słoik tworząc spadające krople. Ja do tego użyłam szpatułki plastikowej, która trochę przypominała nożyk.
8. Na bitą śmietanę kładziemy truskawkę.
9. Posypką dekorujemy czekoladę oraz bitą śmietanę.
10. Gotowe! Smacznego!



8 komentarzy:

  1. Jejku jak to smacznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślinka leci na sam widok :D
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się naprawdę ładnie i z pewnością również dobrze smakuje. Być może się skuszę ;)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość że wygląda tak cudnie, to jeszcze musi niebiańsko smakować^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentuje i na pewno jest bardzo smaczny. Uwielbiam takie koktajle:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda mega apetycznie, to dopiero sztuka kulinarna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie, zdrowo i PIĘKNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pzepięknie! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)