Muffinki z kawałkami czekolady

Bardzo lubię piec muffinki. Są one bardzo proste w przygotowaniu, a smakują wyśmienicie. Sposobów na przyrządzenie muffinek jest wiele. Dużo osób preferuje je z owocami. Mi tak średnio odpowiada taka wersja. Muffinki uwielbiam z czekoladą, dlatego też w przepisie nie mogło jej zabraknąć. Tym razem skusiłam się na aż dwa rodzaje czekolady. Ten wypiek będzie idealny na przyjęcie jak i na deser.



Składniki:
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 2 szklanki mąki tortowej
- 0,5 szklanki cukru
- 1 szklanka mleka
- 5 łyżek oleju
- 10 dag mlecznej czekolady
- 2 jajka
 Dodatkowo:
- 5 dag białej czekolady


Sposób przygotowania:
 1. Najpierw musimy ubić jajka z cukrem na puszystość.
2. Do tego dodajemy olej oraz mleko i miksujemy.
3. Dodajemy jeszcze mąkę i proszek do pieczenia. Ponownie miksujemy.
4. Kroimy czekoladę mleczną w kosteczkę i dodajemy ją do masy. Dokładnie mieszamy.
5. Blaszkę do pieczenia muffinek wykładamy papilotkami. Nakładamy po porcji ciasta.
6. Wstawiamy do piekarnika i pieczemy przez około 20 minut w 180 stopniach.
7. Z kolei białą czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej. Dekorujemy nią muffinki.
8. Gotowe! Smacznego!


13 komentarzy:

  1. Pyszności!
    Będą idealne na piknik, jak już wiosna zagości na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany nie kuś, bo ostatnio zbyt wiele podjadam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję przepis, kocham piec takie maleństwa :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i smakowicie wyglądają.Z moją ulubioną białą czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mogę wpaść i zjeść całą paterę?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż nabrałam ochoty na muffiny :) Wyglądają przepysznie a te urocze papilotki sprawiają że wyglądają jeszcze bardziej apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zjadła bym :D Uwielbiam muffiny z kawałkami czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale smakowicie wyglądają, aż ślinka cieknie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie wyglądają :) Z miłą chęcia bym zjadła *_* Ja też wole z kawałkami czekolady, ale u mnie już przyjeło się, że jak muffinki to z borówkami :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAA ale boskie <3 narobiłas mi smaka jak nie wiem!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno zrobię. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam babeczki! Chętnie wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Robiłam muffinki z gorzką czekoladą, ale z białą jeszcze nie :) Trzeba kiedyś spróbować, wyglądają pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)