Piankowy blok czekoladowy

Na taką wersję bloku czekoladowego miałam ochotę już od dawna. Gdy zobaczyłam, że można coś takiego zrobić byłam w lekkim szoku. Blok czekoladowy zawsze kojarzył mi się tylko i wyłącznie z czekoladą, dodatkowym elementem mogłyby być jakieś bakalie. Nie pomyślałabym, że takim dodatkiem mogą też być pianki. Smak jest rewelacyjny. Wszystko idealnie się komponuje. Pianki blokowi nadały takiej wyrazistości. Tym przepisem jestem wprost zachwycona.



Składniki:
- 175 ml zimnej wody
- 25 dag mleka w proszku
- 175 ml cukru
- 2 łyżki kakao
- 12,5 dag margaryny Kasi 
- 86 g pianek jojo



Sposób przygotowania:
1. Najpierw musimy wodę, margarynę, kakao i cukier dać do garnka. Gotujemy je aż składniki się połączą.
2. Masę studzimy od czasu do czasu mieszając.
3. Z kolei do jeszcze ciepłej masy wsypujemy mleko w proszku, wrzucamy pianki i wszystko mieszamy.
4. Masę przekładamy do podłużnej formy wyłożonej papierem do pieczenia.
5. Wstawiamy do lodówki do zastygnięcia na kilka godzin.
6. Na koniec już blok wyjmujemy i kroimy na plasterki.
7. Gotowe! Smacznego!

9 komentarzy:

  1. Wygląda przepysznie, na pewno wypróbuje w najbliższym czasie. Polubiłam twojego bloga, zostaję na dłużej... i P.s masz u mnie +100 za koszulkę BMTH na zdjęciu :) Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* widzę, że też lubisz BMTH, również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Lovely post

    Follow for follow?
    I follow you
    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde a ja na diecie... uwielbiam pianki. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany tego to bym nie zjadła, aż mnie zemdliło na sam widok, haha, ale ja nie cierpię pianek ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda smacznie :) Sama dawno nie przygotowywałam żadnych słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powinnam oglądać takich smakołyków na noc, bo znowu się najem i będę mieć koszmary haha :D
    Skorzystam z Twojego przepisu, bo na sam widok już cieknie mi ślinka! :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale musi być pyszny, z piankami mniamm .Pięknie i smacznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)