Borówkowe lody

Nadeszła w końcu fala upałów. Ja nie jestem ich zwolenniczką. W takich chwilach jakoś muszę sobie radzić, dlatego też zrobiłam lody. Domowe lody są najlepsze. W przygotowaniu są bardzo szybkie, niestety długo musimy czekać, aż się zamrożą. Polecam je zrobić wieczorem i na noc wstawić do zamrażarki. Na następny dzień będziemy mogli cieszyć się ich smakiem. W tym przepisie postawiłam na owocowy smak lodów. Muszę przyznać, że były przepyszne.





Składniki:
- bita śmietana typu śnieżka
- 150 ml mleka
- 0,5 szklanki borówek
- 150 g serka mascarpone


Sposób przygotowania:
1. Śnieżkę ubijamy z mlekiem na puszystość. Dodajemy serek i dokładnie ubijamy.
2. Widelczykiem rozgniatamy borówki i dodajemy je do bitej śmietany. Miksujemy chwilkę.
3. Masę przekładamy do odpowiednich pojemniczków i wstawiamy do zamrażarki. Zostawiamy je tam, aż zamarzną.
4. Lody wyjmujemy. Smacznego.


12 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię, że długo zamarzały, skoro trzymałaś je w lodówce ;)
    Wyglądają świetnie, idealne na upały (ale te do mnie chyba już w tym roku nie dotrą...) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, mały błąd się wkradł. Tak to jest, myślę o zamrażarce piszę lodówka. Dzięki za uświadomienie ;) chciałabym aby upały do mnie też już nie dotarły, ale no niestety ^^ pozdrawiam

      Usuń
  2. Też nie cierpię upałów, a lody, to oprócz zimnej wody najlepszy sposób na ochłodzenie się;) Wyglądają pysznie i maja genialne foremki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszą być przepyszne! Szkoda że nie mam foremek, chętnie bym zrobiła :) Koniecznie muszę się w nie zaopatrzyć! A Twoje są przeurocze i zabawne :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie znoszę upałów, a lody lubię, borówki też. Chętnie wykorzystam przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nie smakują takie domowe lody, ale wyglądają smakowicie. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie akurat upały nie przeszkadzają, ale lodami nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jakie urocze są te "trzymaczki" do lodów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)