Ciastka z płatkami na drugie śniadanie

Ostatnio postanowiłam upiec ciasteczka, które już kiedyś dawno temu robiłam. Mianowicie chodzi o ciasteczka z płatkami śniadaniowymi. Przepis zaczerpnęłam z książki po którą często sięgałam w dzieciństwie. Owa książka opowiada o żółwiu Franklinie i jego przygodach. Takie ciasteczka będą idealne na drugie śniadanie.





Składniki:
- 2 jajka
- 0,5 szklanki margaryny
- 2 szklanki mąki tortowej
- 1 szklanka płatków Lubella corn flakes kakao i miód
- 1 szklanka cukru (można dać mniej jeśli ktoś nie lubi tak bardzo słodkich ciasteczek)


Sposób przygotowania:
1. Najpierw musimy jajka ubić z cukrem. Z kolei miksujemy dodając po kawałku margaryny.
2. Dodajemy mąkę i miksujemy ponownie.
3. Następnie dodajemy płatki i łyżką mieszamy.
4. Blaszki do pieczenia wykładamy papierem do pieczenia. Łyżką nakładamy po porcji ciasta. Porcje ciasta zależą od tego jak wielkie i jak grube ciastka chcemy mieć.
5. Pieczemy w 180 stopniach przez około 15-20 minut.



#Moja_Alternatywa #Lubella 


Odkryj autentyczny smak natury

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)