Deser dżdżownice

Tak jak obiecałam jest inny przepis niż muffinki. Ostatnio stwierdziłam, że zacznę robić coraz więcej jakiś deserów itd. Postaram się, żeby były one kreatywne i może w jakiś sposób oryginalne. Jakiś czas temu właśnie przyrządziłam deser, który znalazłam w internecie. Zaczerpnęłam sam pomysł na jego wygląd i tylko tyle. Muszę przyznać, że wyszło pysznie. Kreatywnie wygląda, a przy tym smaku nie traci. Taki deser można przygotować na każdą okazje. Mi na początku gdy go zobaczyłam skojarzył się z Halloween, ale to wszystko zależy w jakiej scenerii go ukażemy.





Składniki:
- 4 serki homogenizowane o smaku waniliowym (10 dag/1szt)
- kakao według uznania
- 10 dag czekolady mlecznej
- opakowanie żelek dżdżownic



Sposób przygotowania:
1. Najpierw musimy serki wymieszać z kakao.
2. Następnie przełożyć je do małych słoiczków.
3.Czekoladę połamać na mniejsze kawałki i dać do miski. Następnie rozpuścić w kąpieli wodnej. Gdy będzie rozpuszczona wlać do niej pół łyżeczki zimnej wody i mieszać. Wtedy czekolada tak nam się zetnie, że będzie można z niej zrobić fajną ziemię.
4. Czekoladę wykładamy na papier do pieczenia i palcami formujemy grudki ziemi. Odstawiamy do zastygnięcia.
5. Na wierzch słoiczków wsypujemy czekoladową ziemię i dekorujemy żelkami.
6. Smacznego!




5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)