Racuszki gruszkowo-kokosowe

Wracam, a o to pierwszy przepis po przerwie. Wielki powrót, dużo zmian. Teraz czeka mnie bojowe zadanie. Chcę uzupełnić blog o moje wszystkie przepisy. Przerwa była na blogu, ale nie w kuchni! Cały czas działałam, piekłam, uczyłam się, rozwijałam. Teraz chcę to przelać właśnie tutaj. Zapraszam. Pierwszy przepis idealny jest w sezonie jesiennym. Uwielbiam takie proste racuszki z gruszką.







Składniki

- 2 jajka
- 1 szklanka mąki tortowej
- 0,5 szklanki mleka
- 1 łyżka cukru
- 2 łyżki wiórek kokosowych
- 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia

dodatkowo:
- 1 gruszka
- olej do smażenia


Sposób przygotowania :

1. Wszystkie składniki przekładamy do miski i miksujemy na gładkie ciasto. Gruszkę obieramy i kroimy w kosteczkę, dodajemy do ciasta i lekko mieszamy. 

2. Na patelni rozgrzewamy olej i smażymy racuszki po kilka minut z każdej strony. Gotowe! 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz jak i obserwacje :) Czytam wszystkie komentarze bez wyjątku. Można dodawać anonimowo, ale proszę o podpisanie się ;)